joi, 2 aprilie 2009

boluri de martie

au trecut 4 luni de cind n-am mai lucrat cu hartia.sarbatorile de iarna au sters
ultimele picaturi de vopsea de pe micuta masa de lucru si s-a asternut peste ea
praful.odata asezate frumos toate lucrurile in cutii,parca si cheful s-a incuiat cu
ele in intunecimea dulapului.asta pina acum cind iarasi e primavara(cei drept de
2 zile--alaltaieri parca mai ningea) si odata cu ea am devastat din nou micuta
masa cu "orori" pt cei cu mania curateniei.m-am mai imbogatit cu citeva
pensule fitoase si acest moment am trei mici proiecte la care lucrezi.
e vorba de 3 boluri decorative.unul e aproape gata,aici e si poza,arata cam ciudat
cu picioruse galbene dar asa am vrut.nu cred ca voi schimba culoarea in schimb voi
face citeva mici ajustari la culoarea inetriorului si al marginii.mi se pare prea"abrupta"....peste va veni un strat doua de lac,caut lac mat,dar
deocamdata fara succes.asa ca s-ar putea sa straluceasca la sfarsit.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails