duminică, 5 octombrie 2008

cos din hartie

ieri seara am dat de un blog-,nu-mi mai aduc aminte de numele tipei-dar am s-o caut din nou ,care a reusit sa se foloseasca de bine cunoscuta tehnica de impletire a cosurilor folosind in loc de paie si panus de cucuruz ,hartie.
incerc sa postez citeva poze cu metoda folosita de mine.n-am reusit asa cum am vrut,inca nu stapinesc tehnica(cu toate ca din panus as putea face aproape orice se gaseste in comert-dar trebuie sa recunosc ca m-a ajutat experienta panusa)dar am sa mai incerc....
a fost amuzant oricum si cel putin n-am mai stat in fata compului ci in sinul familiei,indemnindu-l si pe cel mic sa incerce,fara reusita cei drept ,dar m-a ajutat la taierea hartiei pt viitoarea pasta de hartie.cea veche am aruncat-o pt ca s-a invechit si mucezit.atunci am pus la inmuiat cofraje de ou,iar acum atit cosul cit si pasta pe care o pregatesc este in intregime din paginile aurii.sint si eu curioasa sa aflu ce calitate va avea pasta si daca va stralucii,he he


mai intai am rulat fasii cam de 7 cm (lungi cit o pagina din cartea de telefon) cu ajutorul unei scobitori,iar la impletire am completat sirul imbinind 2 din aceste "betigase"de hartie...











am gasit site-ul ,la derularea paginii il gasiti la "visited blogs"-este prima pe lista...
imi place f mult ceea ce a realizat si cu cit ma uit mai mult imi dau seama ca trebuia sa utilizeze si sirma in compozitie.sarma se poate deghiza f bine cu hartie si confera stabilitate oricarei structuri .din pacate n-a raspuns tipesa la intrebarile legate de anumite amanunte de "fabricatie"asa ca va trebui sa-l descoperim noi.
cu sarma la atac!

2 comentarii:

Jonty spunea...

I havent woven anything in years this makes me want to try some idea's out soon. Can't wait to see how this is painted.

Ildiko spunea...

hi.it won't be painted.i've already sealed it.this is someting i've seen on Joanna's blog and tried out but not very pleased with the result.anyway it was fun.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails